hemlisen ni skulle få veta!

Hade nästan glömt bort att ni skulle få veta en hemlighet också när jag kom hem.. haha! Skrev ju det i mobilbloggen. ;)

Nu är det såhär att jag blev bjuden av Hannah till en plåtning i göteborg, gratis! Kommer antagligen dra med mig Sita dit också, eftersom att hon älskar att följa med mig bort ifrån jkpg..! Så ska jag sminkas, plåtas osv! =) Dock vet jag faktiskt inte mer än så faktiskt.. Ingen aning om NÄR eller VAR detta ska ske, bara att det ligger i Göteborg. Så ni får antagligen veta mera så fort jag fått mer information..!



Men visst låter det spännande? ;)

Kommentarer
Postat av: hannah (:

jag tror de kommer ringa till er och bestämma tid och sånt ;)

men du måste ta med typ din mamma och hennes mamma isåfall för ni är under arton (x

2010-04-27 @ 10:51:13
URL: http://sacrificedlove.blogg.se/
Postat av: sabinah

det har jag varit på, det är roligt. dock är de lite slarviga. sminkningarna är inte "wow" liksom. men det är en upplevelse, jag var hos the studio :) när dom var på tour, så de var i jkpg :)

2010-04-27 @ 18:00:23
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback