godmorgon bloggen och läsarna!

dsc06575 (MMS)

godmorgon bloggen och läsarna! gick upp strax efter sex idag men kunde inte bloggar för internet funkade inte av någon anledning.. sen hade jag fullt upp med att hinna platta håret eftersom det stod åt alla håll och kanter eftersom att jag somnade med blött hår igår. sen firade jag en som fyllde år och åt frukost. men nu är jag iallafall i skolan och har precis sminkat mig like always i den kära skoltoaletten. börjar bli stammis där eftersom att jag aldrig orkar gå upp i tid på morgonen så jag hinner fixa klart mig hemma.. börjar skoldagen iallafall med nationella prov i matte som börjar om tjugo min. wish me luck? ;) sen tycker jag att mina brudar kan röra på röven och komma till skolan någon gång (!!!) men jag skriver efter att jag gjort klart provet som tar ca 90min. PUSS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback