det är här deprimerande..

Seriöst vafan är detta. Jag har inte vart sjuk sen på nyårsafton. Ja, jag var sjuk och fick sova över på sjukhuset på nyårsafton. Men då var det gallsten eller vafan det var dom sa. Men skit i det nu! NU har jag ju förfan feber och orkar inte gå, sitta, ligga, ont i huvudet, ont i hela kroppen. Alltså någon som ställer på att hjälpa till att hänga mig? Eller iallafall fixa NÅGOT BOTEMEDEL. Omg jag får damp på baciller. Bläääh...

har iallafall kollat på någon ful och tråkig bebisfilm som jag hade i en låda.. hade aldrig sett den och tänkte ja men den sätter jag på så att jag kan få skratta lite och kanske till och med somna.. gjorde jag det? NAAAEE jag låg bara och tänkte onda och hemliga tankar om de jävla snorungarna i filmen som lyckades fånga tjuvar och som fick varsin häst i belöning.. GAAH. Försökte äta lite också eftersom jag inte käkat sen imorse. Kunde jag det? Nae, blev bara äcklad och slutade med att jag ställde bort tallriken och blev ännu mer äcklad än vad jag redan var..

Nu ska jag tjura lite till, sätta på en till film och hoppas att huvudvärken släpper SÅ JAG KAN SOVA NÅGON JÄVLA GÅNG. Och sen får vi hoppas på att min söte pojkevän ringer och frågar hur jag mår också så jag har någon att trösta mig hos och skrika på lite och skylla på eftersom att det måste ju självklart vara någons fel att jag blev sjuk?! skämt åsido.. har lite tjurigt humör nu bara. Men nu ska jag iallafall sätta på en film till och sova en stund.

blääh.


hörs snart igen, och hoppas jag är gladare då! PUSS!

Kommentarer
Postat av: emilia

ja, jag går på ad.

vi satt på bilden tillsammans, med elin också

på öppet hus för ett tagsen?.. :o

2010-04-12 @ 18:21:20
Postat av: thess

till emilia;



aha, fett coolt ju. Skriv din bloggaddress så följer jag din blogg? =) puss!

2010-04-12 @ 18:23:50
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback