moppe och pålle dag

Hej! Nu bloggar jag från en bärbar dator, som jag kommer börja använda. Mycket enklare en min stora skitsak.

Riktig slappdag idag, i skolan alltså. Började klockan 9.50 så det var lång sovmorgon. Sen bara två lektioner, inga vanliga. Snackade med mina två klassföreståndare och jag slipper kvarsittningen imorgon och nästa torsdag! Yey för mig! =D Sedan klockan tio över ett gick jag och Sita hem till henne och åt jordgubbar och solade.


Efter det åkte jag och Sita till stan och träffade Daniel och Mattias en snabbis. Hände en rolig sak med Daniels moppe och mig men den lilla händelsen tar vi inte upp här, men jag kan säga att jag tycker synd om cyklarna vid cykelstället. Bara en liten stund efter att vi kom till stan så åkte vi hem till Sita igen. Sedan direkt efter att vi kommit hem så fick jag skjuts hem av Sitas pappa. Träffade två killkompisar vid busshållplatsen och jag fick skjuts upp med moppen till mig och så bytte jag om till ridkläder sedan körde vi till stallet.

Red en runda på ungefär 40-50 minuter, mest asfalt och fält. Eliot var jätte fin och lagom pigg.
(observera min snygga tröja jag har på bilden) Vadå, den är varm?! :D

HAHHA mitt snygga ansiktsutryck.


Jag älskar min ponny!

Sedan när jag ridit så fick jag skjuts hem och satte mig vid köksbordet och tjötade lite med familjen, passade på att äta då också eftersom jag inte hade ätit något sedan jordgubbarna direkt efter skolan. Sedan satte jag mig vid datorn, och tråkade.

Hur har eran dag vart och vad har ni gjort? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback