spank that ass

Skoldagen var jätte tråkig, först var det streetsurfing sedan lacrosse, brännboll, cirkusövningar, tandvård och kollade också på en film om tandvård och hur mycket socker osv det finns i olika livsmedel/godis. På lunchrasten var det dock skitkul, för jag och Martin hade vattenkrig med våra vattenflaskor som vi fick av tandläkarna. Haha, jag  blev blötast. ;) Roligast var ändå när Martin och jag stod och skulle kasta på varann så helt plötsligt dök Sita upp bakom Martin och hällde på honom, hahaha! Efter lunchen hade vi friskis, jag och Sita var med i början, fast vi körde vårat egna lilla race, sedan busade vi bara med killarna. ;)

Jag hoppade över frukosten idag, eller jag hann inte snarare sagt, så jag har vart grymt hungrig hela dagen så jag åt upp Sitas kylskåp nyss, haha :D

Jag har inte den blekaste aning om vad jag och Sita ska göra idag, men vi hittar väl på något roligt, hörs senare iallafall, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback