home in the håla

och jag är hemma!!

Som jag skrev innan så hade vi B prov idag, det gick skitbra, fast jag hann aldrig göra sista talet (sucks on that, för jag kunde det..) Sen hade vi NO då vi labbade, jag och Sita klarade det och våran lärare blev superglad på oss. Direkt efter NOn tog jag och Sita bussen till jönköping och träffade Daniel och hans kompis Mattias. Vi stod först ute i regnet och kollade på en massa bilar och folk som skulle ha bal idag, sjukt mysigt i regnet! Tycker synd om tjejerna som ägnat en massa tid åt hår, kläder och smink. Men de flesta satt under taket i bilen och de bilar som inte hade tak hade paraplyer. Haha ;) Sedan gick vi i en massa affärer och åkte även upp till Eurostop och Daniel köpte skor. Sedan blev det att köpa en massa fet mat på Max och hem till Daniel och äta. Efter det gick jag, Sita, Daniel och Mattias ut och jag och Sita sprang iväg, haha "sita och Thess på äventyr". Tog bussen hem till hålan där jag är nu sen.

Lite om min dag, tråkigt att läsa men iallafall. Haha.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; så sant så :D

2009-05-26 @ 21:42:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sita O Thess på äventyr i Torpa's mystiska skogar...WOHOO :D:D xD roligast var det älskling! :*<33

2009-05-26 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback