Godnatt allesammans!

Nu har jag nästan precis kommit hem från stallet, red en sväng med min ponny, han är så grymt snäll. Inte tittig eller något. Skit pigg och duktig, det gillar jag! Sen när jag kom tillbaka till stallet så kom Jonas och hans morsa och lekte pratglada, haha. Sen tog jag min sadel och träns och hoppade in i bilen hem, så nu ska jag ägna någon timme åt att putsa det! Det måste göras, suck.. hehe.

Imorgon blir det skola, ska antagligen vara med Sita efter. Inte en aning om hon ska med mig hem och rida, eller om vi ska vara hemma hos henne, men det märker vi väl! Haha.

Nej nu måste jag börja putsa, annars kommer jag aldrig i säng, och då kommer jag vara halvdöd imorgon i skolan, eller förresten det kommer jag vara iallafall, haha..

Godnatt bloggen, puss! ♥

Jag för några dagar sen.

Jag igår.

Kommentarer
Postat av: jonas

lekte pratglad haha fin du blev i håret<3

2009-03-29 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback