29 mars.

Hej bloggen!

För det första så vill jag säga att det är 77 dagar kvar till sommarlov och till min 15årsdag! Woho!

Sen kom jag och Sabinah hem nyss från Tranås, det gick grymt bra för henne idag på tävlingen! Hon vann förklassen LB, dubbelnolla, och svarttorps lag kom trea, Sabinah nollade grunden i lagklassen. Stoort grattis till henne, gumman du är bäst! ♥

Vi gick upp vid sju, eller då ringde alarmet, fast vi var så lata så vi gick inte upp förens en halvtimme senare, haha. Sen fick vi reda på att vi inte skulle åka förens tidigast halvtio från stallet, så vi tog det lugnt fram tills dess. Sedan stack vi till stallet och lastade Picasso, stack sedan till Tranås och woho, resten skrev jag däruppe. Klockan sex nu ska vi åka ner till Gränna och då ska jag bli upphämtad av Magnus, och han ska släppa av mig i stallet så jag kan rida min ponny. Sen blir det att ta hem alla grejor för dom ska putsas. Suck!

Förresten så måste jag bara påpeka att jag är sjukt nöjd över mitt hår just nu! Eller över färgningen alltså, tack Sabinah för hjälpen! Fasten det gjorde lite ont med den där fula hättan som man hade, haha.

Nu ska vi väl hitta på något roligt innan vi åker ner till Gränna, just nu sitter vi och lyssnar på techno på hög volym, asnice! Bloggar senare när jag kommer hem. Pussen. ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

kul att håret blev bra!:D

2009-03-29 @ 18:37:42
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Mickaela

gud vad man längtar till sommaren nu alltså :) du har ju tur som har sommarlov iaf. själv ska man jobba hela sommaren förrutom en vecka som man är ledig:P

2009-03-29 @ 20:21:39
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Elin/Sugar

Ahh sommarlov -

Men snart är det påsklov också :D

2009-03-29 @ 21:12:11
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback