20 juni

Tjenare sötnosar! =)

Jag är förbannat trött, eller jag var det när jag vaknade iallafall.. Daniel och Mattias ringde både mig och Sita mitt i natten, åååh! Fyfan vad jag blev arg.. ingen väcker thess mitt i natten, ingen!! mohhaha. Nej men typ. =) Sen fick jag ta moppen till jobbet, började klockan 9. Städade massa toaletter och så.. usch! Sen fick jag diska och det var mycket smidigare. Sen slutade jag 15.45. Stackars Sita har ju väntat hemma hos mig hela tiden.. haha! Snart kommer Maria och hennes kille hit. Sen ska jag rida med Sandra och hennes sommarponny. =) Sedan ikväll blir det.. ingen aning? Sånt man märker. =)

uppdaterar sen, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägger till dig, säg till när du lagt till mig =)

2009-06-20 @ 22:27:05
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: ottilia

vi borde träffas någon dag!

2009-06-20 @ 23:50:16
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback