14 juni, tävlingsbilder

Godmorgon alla söta sötnosar.

Igår somnade jag runt två tiden, var skit trött då men det kan ju vara förståligt, har hållt igång hela veckan. Jag kom iallafall upp imorse nu. Till och med innan alarmet gick. ;) Nu sitter jag här och försöker få tag i Ellinor som inte svarar på sms (!!) Haha, men det ordnar sig. Enligt ÖRKS hemsida så är första start klockan 10 och då är det stor häst. Jag har ju en D-ponny och ska starta LD och LD+5 så det är ju 6 klasser innan mig. Så jag kommer antagligen inte starta förens klockan elva, tolv eller något. Men jag ska väl snart åka till stallet iallafall så jag slipper stressa. Mitt stall ligger ungefär 1-2km ifrån ridskolan som har tävlingen, så jag rider ju upp dit. Perfekt uppvärmningsväg! Önska mig lycka till? =)

Nu ska jag gå ner och äta frukost, även fast jag vet att jag kommer få håll om jag äter. Men jag är så jävla hungrig och eftersom jag antagligen inte ska starta förens mycket senare så är det bra att få något i magen. Men ni söta läsare får ha en underbar söndag! och ta det lugnt i trafiken! ;) (ska jag säga) hahah skojar bara. =)

Bilder från förra tävlingen!

oyeh, bjuder på bilden alltså..



Kommentarer
Postat av: sofie

Gud vad fina kort! :) fin häst :)

2009-06-14 @ 11:04:03
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

åhh, jag vill också... men det var så längesen jag red, så jag har blivit en riktig fegis med hästar ;)

2009-06-14 @ 15:38:28
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; Vsg :) Allt bra med dej?

2009-06-14 @ 16:03:19
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback