19 januari

Hejhejhej, idag vaknade man av att sabinahs mobil ringde, hon fixa sig medans jag slöa i sängen. Vi åt frukost och hon stack till skolbussen, stackarn. Jag är ledig från skolan idag! =D Är skiittrött och stackars Oliver idag. Eller nä, det är inte synd om honom. Jag håller typ på att lära mig massa om blogg och sånt nu. Kommer se lite hejkommahjälp ut i början, men det får ni ta tills jag lärt mig mer :) någon som vill hjälpa mig lite med designen osv? idag ska jag inte göra så mycket, slöa hela tiden fram tills klockan fem, då blir det stallet, sen blir det lektion på ridskolan :) ponny pigg tror jag! idag kommer också ADs rektor ringa och då får jag reda på vilken klass jag ska börja i. Får hoppas på det bästa. Nä nu ska jag väl lägga mig och somna om i sängen, är sjuukt trött.
posshaj !  / thess


Kommentarer
Postat av: Oliver

Visst synd om mig :'(

2009-01-19 @ 09:21:29
Postat av: sabinaaah

haha, det är synd om mig alltså. bääst med dig bby. <3

2009-01-19 @ 15:44:26
Postat av: Christina ;)

meen aaaaah, snygging slutaaaaa !

folk blir upphetsade av din blogg ! ;@@@

rosa kNin barn snart dårå :D

onsssdaaaag, tooorssssdaaag & resten av högstadiet med dig & livet & döden & allt.

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-01-19 @ 19:08:42
URL: http://tiinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback