S&T

åkte till ribba vid tolv,
va med sabinah hela tiden.
askul, haha HEEEJ AXMOOON ! :DD
typ vid två tiden stack vi till frisören,
sabinah skulle färga/klippa håret.
jag satt där i fyra timmar & haha underhöll mig själv ;D
ne men nästan iaf.. ;)
sen hämta hennes föräldrar oss & så åkte vi hem till sabinah.
nu är vi i hennes rum & typ, tar egopics & roar oss med musiik.
ska sova här & ta bussen direkt till skolan imon.'
längtar till helgen asså.
kyss på sabinah, älsklingsbästavän.

jagälskardig.
din egna thess.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey. mobba inte min mamma (aa) <3

2009-02-05 @ 17:50:15
Postat av: saabinah :)

jag älskar dig. bäästavän. (L) t&s

2009-02-05 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback