hjärta tova.

haha, jag hade ju helt glömt bort att jag skulle vara med Tova idag. När jag smsade henne så bestämde vi att jag skulle ta bussen till stan där hon praoade, så det gjorde jag. Väl där så gick vi till Ginatricot & jag köpte de jeanslegginsen jag velat ha länge, bild kommer väl upp senare. Sen gick vi till donken & då funkade inte mitt kort. Så vi fick lämna maten & gå till en bankautomat istället, där den svalde mitt kort & jag blev typ livrädd så jag slog på den! HAHHA, då va det helt plötsligt en röst ifrån automaten som sa "vänta så får du ditt kort" sen kom det ut en man från en dörr bredvid & sa "det hjälper inte att slå på automaten" HHAH. men sen gick vi tillbaka till donken & köpte våran mat, sen lekte vi med maten där inne ett tag, bild kommer upp på det med senare. haha. Sen åkte vi hem & på bussen var det några randoms tolvåringar som gav oss kärleksråd. Nu sitter vi & lamar oss typ hemma hos Tova, rätt snygga ändå ;). hörs ! Puzzzzz.

& bara för min cpblogg hade gjort så denna texten blev i annan stil & storlek så var jag tvungen att ta bort detta inlägget & skriva det igen.

Kommentarer
Postat av: Tova

Hahaha, vad kul att jag hittade det här gamla blogginlägget :D Flashbacks är alltid så roliga :')

2011-05-12 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback