thess tycker till!

Det här om fest och chill-kväll..

Det är ett stort samtalsämne faktiskt. Men alltså, vissa folk festar aldrig. Vissa ibland och vissa en/två gånger i veckan. Jag tycker att det är skillnad på "ute-kväll" och fest. Fest är mer när man dricker sig full, sitter antingen inne eller ute med flera personer och det händer saker hela tiden, fullt ös vill säga. "ute-kväll" är mer när man är två, eller flera ute eller inne det spelar ingen roll, man kanske dricker lite. Men ingen blir direkt full. Man sitter liksom bara och chillar! Tar det lugnt. Fest är mer ösig, med en massa hög musik, fulla folk överallt osv. Jag kan säga att jag inte känner mig direkt trygg på fest. Speciellt inte med folk jag inte känner. Man har hört vad som kan hända på såna ställen och det är inte kul. Har bara vart på en sån fest två gånger och ena gången blev jag rätt packad, andra gången ringde jag polisen och så blev sitas mobil stulen!! När jag säger att jag ska ha party tex, så menar jag oftast "ute-kväll". När jag ska gå på fest så skriver jag fest.

Vad tycker ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback