slutat skolan nu!

Hej igen!

Jag lovar att updateringen kommer bli mycket bättre såfort jag har fått/köpt mig en liten bloggdator. Då ska jag ta med mig den till skolan och överallt så då missar ni inget roligt i mitt liv! ;)

Iallafall! Började skoldagen med svenska och då gjorde vi bara en sån läsförståelse igen. Efter det eget arbete, lunch och eget arbete och sist hemkunskap. Vi gjorde pepparkakshus! Det var skitkul. Vi var bara 3 st i klassen då eftersom att alla andra var sjuka/skolkade.. märks att folk börjar bli skoltrötta nu de sista veckorna alltså! Efter skolan så följde sita mig till stationen i huskvarna och så tog jag tåget därifrån och så mötte Dennis upp mig på station här i mullsjö och så gick vi upp till honom och så satte jag mig vid hans dator typ det första jag gjorde. Var ju liksom tvungen att blogga! Dah..

Nu ska jag och Dennis gå ner till hans morsas lägenhet och kolla på film, men jag skriver lite senare! Ha det fint sålänge.

xoxo /thessiie


Kommentarer
Postat av: miko

vi var fyra st, men du verkar ju tydligt skita i mig först kallar du mig för saker och sedan kan du inte äns stå för att vi är vänner:S seriöst thess va fan äre med dig nu för tiden?

2009-12-09 @ 17:23:43
Postat av: tiina

hahahahahahhahahahahahhah xD

2009-12-09 @ 21:34:38
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback