nu är jag hemma.

Hej bloggen!

Nu är jag äntligen hemma.

Om min dag då: Imorse kom jag försent till skolan pga att jag försvov mig och sedan missade jag bussen så jag fick skjuts av en jättegullig granne till mig! Så jag kom en kvart försent till min spanskalektion, fick reda på mitt betyg, IG och sedan kollade vi bara på en spansk film som var skitrolig, jag och Sita satt och garvade hela tiden. Sen var det äcklig lunch så jag åt bara fil med socker. Sedan stack jag iväg med bussen hem till min pappa. Vid ett var jag där och han hade kollat fel på tiden så vi skulle inte ta sprutan förens kl 17. Men det var ingen idé att åka tillbaka till skolan för sista lektionen var ändå inställd. Så jag var med min pappa hemma och kollade på en massa gamla kort då jag var liten. Sen vid halv sex gick vi till min gamla skola! och tog grissprutan. Sen tog jag bussen och mötte upp Evelina i huskvarna och gick hem till henne. Jätte mysigt att träffa henne igen, har saknat henne massor! Love you girl! Det enda vi gjorde var att fixa med hennes och hennes killkompis blogg! Duktig som jag är så kunde jag ju allt det där med koderna och allt. Sen skjutsade hennes mamma ner mig till bussen, så gulligt. =) Då träffade jag Pau på bussen, och hon hade en massa att berätta så jag följde med henne hem, eftersom att hon ändå bor granne med mig! Så vi satt och snackade från kl 21 till kl 00! Hon är så jävla bra den tjejen. Det är då anledningen till varför jag inte bloggat på ett väldigt bra tag, sorry!


Kommentarer
Postat av: Evelina<3

Känns som om vi bara satt o fixa med min blogg och min kompis :o kändes typ taskigt mot dej att du skulle behöa fixa nästan allt :/ fast vi hann ju inte va sålänge:/ men det va mysigt o träfffa dej igen gumman <3

älskar dej mest :)(L)

2009-12-16 @ 01:22:22
URL: http://Http://evelinatuovilaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback