16 december

Gomoorrooon!

Omg vad jag vaknade sent idag alltså.. Hade ju ställt alarm på 6.30 med det ringde inte (!!). Så jag vaknade upp vid kvart i nio alldeles nyss. Så jag missade kvarsittningen nu på morgonen, great! Får prata med min lärare om det.. Missar iallafall ingen vanlig lektion som tur var. Har jag gjort tillräckligt nu.. Iallafall! Somnade jätte sent igår som ni kanske märkte? Sista gången jag kollade på klockan så var hon 2.40. Det är egentligen inte okey. Menmen! Vad gör man när man inte kan sova..? Vaknade iallafall rätt utvilad nu. Men så JÄVLA ont i armen! Fyfan, hon sa att det typ bara skulle göra lite ont i två dagar. Men det gör så jävla ont, kan knappt röra armen. :S Jaja, blir det för jobbigt så åker jag bara hem från skolan, thats it! Gjorde mig iallafall ordning jätte snabbt och klädde på mig. Idag är det skola fram till 15.15 och då vet jag inte vad jag ska göra! Ska ha socialmöte kl 18 iallafall.

Men nu måste jag gå till bussen, puss på er mina kära läsare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback