13 december

Godmorgon på er!

Inatt drömde jag både hemska och underbara drömmar. Tänker dock inte skriva om vem/vad eftersom att det angår inte er. usch och skam. Vaknade iallafall vid ungefär halv tio av att Sita gjorde något men somnade snabbt om igen. Sov fram till elva för att då gick hon på toa och gjorde sig iordning. Men jag var så förbannat trött så jag fortsatte ligga och snooza fram tills nu vid halv tolv! Låg och "drömde", snarare sagt tänkte på saker och ting. Försökte få ordning på saker och ting. Men mina önskningar tog överhand. Nu är jag och sita iallafall uppe och ska gå ner och äta frukost och dela på våran sista cigg. *suck*

Hörs snart igen när jag fått något i magen! =)

Jag och Lie i åttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback