träffade Janina och Moa :)

Tjotjo! :)

Eftersom att min dator skulle uppdatera en massa skit så den gick inte att använda på en timme så passade jag på att damsuga och städa mitt rum, behövligt! ;) Kanske ska bli hemmafru? Jag lagade ju mat i söndags iliksom. ;) Hähä..

Hur som helst! När klockan blev halv tre så gick jag ner till bussarna och träffade Janina och Moa en liten kortis, satt på en bänk och softade i solen, synd bara att det inte var typ 10 grader varmare! :( Men men, det kommer nog snart! :)

Sen åkte Moa till Gränna och då gick jag och Janina hem till mig, satte oss och fikade framför TVn och sen gick vi ut och hoppade studsmatta en snabbis. Vill ha sommar nuuu! :O

Janina :)


Moa :)

Dunken.se


Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: Om jag göööör!!!! :D

2011-05-03 @ 16:49:40
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback