sommarkänslor i luften ♥

Alltså jag har fått värmeutslag på mina ben för att jag har legat för länge i solen.. Ibland hatar jag att vara blond och blåögd med pissdålig pigment. :tired: Men men, det går antagligen över om någon timme om jag bara håller mig inne lite! ;)

Har iaf legat och stekt i solen och även fikat. Man märker att det börjar bli sommar nu! Morsan hänger tvätt utomhus, brorsan klipper gräset och den andra brorsan hoppar studsmatta med en polare, farsan jobbar och jag ligger och solar. ;)


Min fina soloutfit! :D


Mums! :love:

Kommentarer
Postat av: patricia

Sv: jo det är mycket bättre att ha naglar som inte bryts hela tiden :D

Najs! :)))

åh härligt att sola :D

2011-05-31 @ 17:58:50
URL: http://trisiaa.devote.se
Postat av: sara

azuuum med sommar :D snygg navelpiercing btw :D

2011-05-31 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback