shoppat + fiskat!

Hej finisar! :D

Just nu sitter jag på Gameheaven med min pluttinutti älskling. Jag slutade skolan tidigt idag så jag drog in till stan och fick med mig lite hem! Visar er senare eftersom att jag inte kan ladda upp bilder på den hära lånedatorn. ;)

Sen åkte jag tillbaka till Huskvarna och mötte upp baby så gick vi och fiskade. Dock gick det dåligt för oss båda så vi sket i det och gick till seveneleven för att jag skulle käka och sen drog vi in till stan för att han skulle äta på donken. Ni minns väl att jag fortfarande donkenstrejkar? ;)

Sen drog vi till Gameheaven och vi ska väl åka härifrån om inte så lång tid, han ska hem och sova och jag ska hem och plugga! :) Så vi hörs lite senare, puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: är sjuk,men annars mår jag väl bra :P dudå ?=)

2011-05-24 @ 17:41:12
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Snygg blogg :D

2011-05-24 @ 17:59:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback