orättvist behandlad.

Tjenamors!

Är ganska småsur på min skola nu alltså. Vi började våran kurs Praktisk Marknadsföring A i februari, dock har vi bara haft två ordentliga lektioner sedan dess eftersom att våran lärare har varit sjuk. IDAG fick vi reda på vad det var med våran lärare, och att han inte kommer komma tillbaka mer. Sjukt tråkigt.. Dock så har hela klassen IG-varning i den kursen nu bara för att vi inte har gjort ett smack sedan i februari och betygen sätts i juni. Så nu kommer alla i klassen få jobba röven av sig för att kunna få ett betyg i det ämnet, SÅ DÅLIGT! Lärarna + rektorn har ju vetat om detta skitlänge men inte gjort ett smack åt saken, och nu ligger allting på VÅRA axlar?! :O Sjukt dålig stil! Blir så förbannad på sånt! :mad: Så idag ska jag plugga på en uppgift som jag ska lämna in imorgon, och imorgon ska vi stanna kvar i skolan efter nationella och få en annan uppgift att göra och på torsdag ska vi till Jönköping och "ta kort" på olika affärer, usch detta blir tight..

Jag skulle egentligen träffat Jossan S idag, men eftersom att jag måste plugga så var jag tvungen att åka hem. Och jag tänker fan inte sitta inne och göra skiten, så jag ska ut i solen och plugga! ;)

21 grader i skuggan, KLAGAR INTE!


Min lunch/middag.

Frossle.com


Kommentarer
Postat av: mysan

de är du som är söt hjärtat! fin heder du fått! :)

2011-05-09 @ 17:07:53
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

ja de har ja ^^

2011-05-09 @ 17:10:52
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback