möte + fiskat!

Hello! :)

Sitter just nu hemma hos Jossan S. :)

Efter skolan så drog jag in till June och hade möte, det gick bara bra! Lite sorgligt bara, men jag ska inte gå in på några detaljer! ;)

Efter mötet så mötte jag upp Jossan och gick till Munksjön och fiskade. Satt där på min filt och chillade ett tag och sen började vi gå fram och tillbaka längs kanten och då fick jag en mega stor gädda! På typ en halvmeter! :o fick den på video så ni får se den imorgon. Måste ladda kameran först! Men jag blev verkligen skitglad! :D

Sen tröttnade vi så vi sprang runt på stan lite och träffade en övertrevlig kille, snackade lite med honom och sen tog vi bussen hem till henne. Myspys! Härlig dag! :D


Fika på mötet!


Såhär såg jag ut när jag hade gäddan på kroken! ;) Glad eller vadå? :D

ForHair.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback