idag börjar jag jobba!

Godmorgon! Är ni trötta idag? ;) Det är jag iaf...!

Tog nattbussen igår så jag kom hem kl 3 inatt med min pojkvän som sov över hos mig, ganska jobbigt. Hade gärna kommit hem liiiite tidigare, men jaja. Så idag mår man ju som man mår, sitter och gäspar och är tröööött.. :(

Idag ska jag börja jobba! :D Jag jobbar ju på en liten affär som heter Krysset, hur nice som helst! Så jag börjar jobbet om 25 min. ;) Vet inte riktigt när jag slutar, men det är sånt man märker! ;) Hoppas iaf att ni får en otroligt härlig lördag så hörs vi lite senare! Puss på dig

I just wanna hide myself today..

Kommentarer
Postat av: N

hoppas du får det super på nya jobbet!:D

Kram

2011-05-28 @ 10:48:46
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback