i skolan med träningsvärk. :)

Godmorgon! Har ni sovit gott inatt? :D

jag har iaf sovit utmärkt! Somnade under tiden jag låg och smsade, hähä. ;) Så när jag vaknade utav mitt alarm så vibrerade det under mig så jag hade tydligen somnat med mobilen på magen och sen hade jag vänt mig om och då låg jag på min mobil haha. ;) Som det kan det gå när haspen inte är på!

Jaja, imorse vaknade jag kl 7 och gjorde mig iordning, käkade frukost och åkte till skolan. :) Är inte alls trött idag som jag trodde först att jag skulle va, dock så har jag träningsvärk i armarna efter Zumban igår, haha. ;) Men det är gött för då vet jag att jag tog i lite extra! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte fin blogg=)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna och få chanden att bli dagens/veckans blogg:) Vill man bli det så får man skriva " jag vill va med"



Ha en bra dag:)

2011-05-11 @ 08:54:08
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback