hemma hos Jossan! :)

Hello! :)

Mötte upp Joanna när jag slutat skolan och satt och snackade en liten stund om lite olika saker. Sen tog vi bussen, hon hoppade av innan mig dock och när jag hoppade av vid rådhusparken och mötte upp Jossan S. Så gick vi till Piren och satt där och snackade i en timme om allt möjligt. Ytterst trevligt! :D

Det är ganska sjukt hur mycket man typ "missar" i folks liv på bara några få dagar. Måste verkligen börja umgås mer med mina närmsta vänner! De finns ju trots allt ett ordspråk som lyder "killar kommer och går, men vänner består!" ;) Dock kommer min pojkvän alltid finnas men ordspråket finns ju utav en anledning, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback