hemma hos älskling!

Tjabba tjena hallå bitches!

Igårkväll så mös jag ner mig i min säng och pratade lite i telefon och så bestämde vi att jag skulle åka hem till honom på morgonen för att jag hade en megalång sovmorgon, snäll flickvän? ;)

Så imorse satte jag alarmet på kl 6.45 och så tog jag bussen som gick kl 7, åkte till Bankeryd och gick hem till min pojkvän och väckte honom. :D Så söt är han med helt platt hår på morgonen, och nyvakna ögon, hihi. :love:

Sen när jag kom fram så käkade vi frukost och sen myste vi ner oss i hans säng för att kolla klart på en film som vi har kollat på två gånger innan men har somnat haha :D


Kommentarer
Postat av: Josefine S

Åh va mysigt ^^ <3

2011-05-05 @ 11:28:22
URL: http://massvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback