haft egen liten myskväll!

Tjatja bitches! :D

Som sagt så har jag haft en egen liten myskväll idag. Jag gjorde mackor och oboy och tog med mig upp på rummet och så kröp jag ner i min sköna säng helt ensam och kollade på Sex and the City. Kollade på 5 avsnitt, känner mig som en nolifer! :D Men jag älskar verkligen den serien, sjuukt bra! :D :love:

Nu ska jag iaf gå och lägga mig nu, imorgon blir det en låång dag eftersom att det först är skola 8.20-13.20 och efter det så ska jag göra några ärenden på stan (växla pengar och gå till banken) och sen ska jag hem och fortsätta packa det sista. Duscha, raka benen osv. Sen på kvällen ska jag möta upp älsklingen och sen hem och sova. Kommer bli jobbgt.. Så jag behöver nu en mycket bra sömn. Snälla gud!

trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback