gud vad trött jag är...!

Tjeeena!

Är hemma nu ifrån Danmark! ;) Eller vi kom hem till Sverige och anlände till Göteborg vid elva på kvällen och var framme i Jönköping kl 1 på natten, då sov jag över hos Andrés mamma för att det var alldeles för sent för mig att åka hem.

Men eftersom att min pojkvän har tidig vecka nu, så var vi tvungna att gå upp kl 4 och gå till Juneporten där han skulle ta sin buss kl 5.15. ;) Jag följde snällt och trött med och sen när han hade åkt så satte jag mig nere på resecentrum och väntade i 40 min på min buss. Sen somnade jag på bussen, kom hem och somnade direkt i sängen. Blev väckt av min lillebror en stund och sen somnade jag om och sov till nu. Skulle kunna sova minst tre timmar till men då kommer jag inte palla skolan imorgon! ;)

Storytel.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback