fått för lite sömn.. :(

Godmorgon! ;) Hoppas att ni har sovit gott!

Jag har sovit sådär, somnade lite försent eftersom att jag fastnade framför sex and the city. Den förbannade serien haha! :D Gick ju en powerwalk/jogging tur med min bror igårkväll också så jag kom hem igen kl 10 och då la jag mig direkt och var hur trött som helst. Ändå så envisades jag om att kolla på min favoritserie, haha.. Typiskt tjejer som blir beroende utav sånt! ;)

Sen sov jag till sju och vaknade upp ur en mardröm. Jag blev jagad utav en yxmördare som åkte moppe. Han åkte efter bussen som jag satt på och kastade yxan mot bussen och sen åkte jag till någon annan stad med en polare och då kom han dit. Osv osv, usch vad jobbig dröm.. Varför drömmer man mardrömmar egentligen? :(

Sitter i skolan nu iaf och ska strax börja arbeta I think. :)

Workr.se


Kommentarer
Postat av: josefine s

JA den fungerar! :D Den har typ dödsryck nu xD hahaaha...

2011-05-26 @ 09:07:44
URL: http://massvis.blogg.se/
Postat av: Jeeeennnu

sv: som jag skrev så tänker jag inte byta skola & linje om jag är tvungen att gå om 1an, därimot om jag kan hoppa in i 2an så kommer gå med 94or, inte så kul de heller men vill man bli ngt och jobba med de resten utav sitt liv så är ett år inte så mycket ;)



tack så mycket! detsamma :))

2011-05-26 @ 10:01:09
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Smarre

sv: ja tydligen ;)

2011-05-26 @ 10:22:59
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback