dålig update, I know!

Jag ber verkligen om dålig uppdatering de senaste dagarna, men nu är jag igång igen! Bättre än vanligt! ;)

Min dator har varit död idag, eftersom att jag inte hade med mig någon laddare hem till min pojkvän igår, därför har jag inte uppdaterat idag, men nu som sagt är det full rulle! :D

Sitter hemma just nu och håller på att överföra alla bilder ifrån helgen till facebook, så att det blir gjort! ;) Sen kommer det upp lite bilder här också, dock inte alla då det är över 300st, hähä. ;)

Jag just nu, håret åt alla håll!


Kommentarer
Postat av: Josefine S

Dålig uppdatering!? Skojjaru!! haha.. Jag har kollat din blogg varje minut typ xD hahahaha! xD

Btw du måste retuchera bilden på fb! ;)

2011-05-02 @ 14:41:40
URL: http://massvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback