blev stalkad på stan..

När jag och älsklingen skulle gå till bussen ifrån hans innebandy så blev vi stalkade. :O

Vi gick över gatan och när vi gick förbi parkeringshuset så kom det två tjejer emot oss, de kollar in i mina ögon och så stannar de upp, viskar något till varandra och låter oss passera. Jag ser i fönstret att de börjar gå sakta bakom oss, jag säger ingenting till min pojkvän utan jag säger bara åt honom att vi ska svänga av, och såklart gjorde dom det också.

Vi går längs med gatan på stan i Jönköping och jag sneglar bakåt några gånger och mycket riktigt så går dom bakom oss och viskar till varandra. När vi har gått ungefär 500 meter så ber jag min pojkvän stanna för att se om dom gör det också, och mycket riktigt så gör dom det. Dom står ungefär 1,5 meter bort och glor som in i. Jag står och kollar på ett fönster och "speglar mig" och ser att dom blänger på mig och viskar till varandra och säger något i stil med "detta känns dumt, vi går iväg en liten bit". Dom går iväg ungefär 10 meter och stannar, min pojkvän går in i en kiosk och jag står kvar på gatan och ser på tjejerna medans dom sakta men säkert rör sig bort ifrån mig. De vänder sig om hela tiden och till slut stannar dom och kollar bort mot mitt håll, sen när min pojkvän kommer tillbaka så försvinner dom ur synhåll.

Haha jag tyckte inte det var särskilt läskigt, tyckte bara det var lite patetiskt..


Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte fin blogg, skulle du vilja göra länkbyte ? (:

2011-05-07 @ 19:18:38
URL: http://twogirlsonestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback