tog en sovmorgon

Godmorgon!

Dum som jag är så tog jag en liten sovmorgon idag, somnade lite väl sent igår för att vara jag. Vaknade kl halv 8 imorse och masade mig upp, tog på mig morgonrocken och gick ner. Käkade en ordentlig frukost eftersom att jag skippade det igår, fyy! Frukost är ju det viktigaste målet på dagen, det visste ni väl? ;)

Sen gick jag upp och gjorde mig i ordning för skolan, och ska alldeles strax iväg! Bussen går om 14 min så jag ska rappa på lite. :) Hörs när jag är framme! Och hoppas ni får en dunderbra torsdag framför er! :love:

Såhär gullig var jag alldeles nyss med tandborsten i munn

Kommentarer
Postat av: hedda josefsson - en blogg om hundar, hästar & livet.

nej jag har ju inte de, har ju ny mobil men du skickade aldrig ditt nr när jag frågade (a) men lugnt så släng iväg ett sms till mig <3

2011-03-17 @ 08:49:56
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: skönt att höra :D allt är bra här med, börjar bli lite småförskyld bara :)

2011-03-17 @ 09:03:08
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback