sov nervöst inatt!

Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott inatt! För jag har sovit lite oroligt, vaknat lite då och då. Vridit och vänt mig och så vaknade jag kl 5.45 när min pojkvän smsade mig innan jobbet, så kunde jag inte somna om.. Låg i sängen till kl 8 och sen orkade jag inte ligga stilla längre så då gick jag ner och käkade frukost och kollade på TV. :)

Idag så är det ju lördag - hemligheten ska slå in! ;) Ni får veta det så fort jag gjort det! Alltså senare under dagen. Spännande va? ;) Vet att ni är nyfikna! :) Jag är ju det också! *hihi* ;)
Innan ********** så ska jag träffa min vän Eve som fyllde år nu i veckan, så vi ska träffas i Huskvarna och äta tillsammans, mys! :) Så jag ska hoppa in i duschen och göra mig fräsch nu!


Glöm inte bort att frukost är dagens viktigaste mål..!

Kommentarer
Postat av: jannike

Kul att an inte ser inlägget utan bara kommentarerna... :P

2011-03-26 @ 14:40:45
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback