sitter i skolan

Godmorgon!

Sitter i skolan just nu, har temavecka hela veckan så vi gör ingenting speciellt, sitter i ett klassrum och pratar om veckan och planerar. Fett tråkigt..

Jag är supertrött också, har sovit 9 timmar inatt men är ändå så pass utmattad att jag kulle kunna trilla av min stol nu och somna ståendes eller något liknande. Vet inte varför jag är så trött, har ju inte gjort något speciellt ansträngande..? Visserligen höll jag igång hela dagen igår och har ganska ont i kroppen idag, hehe.. Får väl gå och lägga mig tidigare ikväll helt enkelt!

Dagens facelook,

Fashionize.se


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Okej fullt upp med andra ord! ^^ Åh gränna, där va jag när jag va 12, fyfan va underbart ställe det är!

2011-03-08 @ 10:45:23
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback