kvällsfunderingar inför imon!

Har pratat både med min pojkvän, min familj och Hedda nu!

Och det känns ganska bra nu, jag var ganska uppspelt innan eftersom att jag fick svar på mitt mejl där det stod att jag skulle komma kl 15 istället för kl 16 och göra en egen ******** istället för att åka samtidigt som alla andra! Blev ganska fundersam om det verkligen var seriöst eller inte, och så pratade jag med mina föräldrar som tyckte jag skulle ringa dit imorgon. Sen pratade jag med Hedda och hon var ganska säker på sin sak så nu blir det bra iallafall som tur var! Puuh, trodde jag skulle sprängas utav all oro som kom upp efter det mejlet, haha...

Men nu är det spikat och klart iallafall! KL 16.00 ska jag på ********** som planerat och jag har förberett mig under kvällen nu! :D Det blir nog perfekt!

Nu ska jag sova för att vara pigg och glad imorgon, kan ju inte åka iväg med påsar under ögonen och stå och gäspa hela tiden, nejnej usch! Så godnatt! Puss på dig


En bild på mig som togs i Januari 2009... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till vad det nu är du ska göra :)



Svar: Är gravid med mitt andra barn och bara går och väntar på att liten ska titta ut :) Tycker du gör helt rätt med att vänta med barn. Dels ska man hitta en partner det känns rätt med och dels ska ekonomin stämma :) Jag fick mitt första när jag var 22 och pluggade på universitetet. Det gick bra men mest för att maken min har fast och välbetalt jobb.

2011-03-26 @ 08:34:16
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Sophie :)

sv; Jo, det är bara bra, sj? :)

2011-03-26 @ 09:02:25
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback