ingen skola idag!

Godmorgon! :) Eftermiddag..?

Jag sov över hos min älskling inatt! För er som är intresserade.. ;) Vi låg och myste framför några avsnitt utav Buffy, dock somnade min pojkvän och låg på min axel och andades jätte tungt, NAW! :D Så gullig! Han vaknade efteråt när avsnittet var slut och då stängde han av och somnade om, så somnade jag efter ett tag också. :) Myys! :love:

Var osäker på när jag började skolan idag, för vi har temavecka hela veckan, kollade mitt schema och det stod att jag började 8.15, men sen visade sig att jag inte hade några lektioner trots allt, aja! Ingen som klagar direkt. ;) Så jag stannade kvar hos min pojkvän, hjälpte honom att panta allt som han hade skräpandes hemma och sen tog vi bussen till stan och så tog jag bussen hem och pussade honom hejdå. :) Åh jag är så käär! :D Kanske är alla vårkänslor som kommer fram? För man brukar ju bli sådär bubblande kär sådär på vårkvisten inte sant? ;) Jag och min pojkvän blev ju tillsammans på våren, vid påsk. :D :love:

Kom hem för en liten stund sen, och nu ska jag börja fixa! Ska städa min garderob, prova alla kläder och rensa osv. Har ju kläder så det räcker för några år haha.. ;)

Älsklingen och all pant imorse! :)

myHeart.se


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Härligt att höra! Det är toppen! :)

2011-03-07 @ 11:56:26
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Nja träna bara :) själv? ^^

2011-03-07 @ 12:56:21
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Danielkl.com

Skönt att slippa skolan! ^^

Buffy är grymt! =)

2011-03-07 @ 16:53:15
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback