in the school

Godmorgon! :)

Igårkväll läste jag ut min bok "Ingen behöver veta" och jag blev riktigt ledsen. Ville ju att den skulle fortsätta i all oändlighet, hehe! :) Men sånt är livet, får väl försöka hitta en ny bra bok. Jag älskar att läsa! Fattar inte varför jag slutade göra det för några år sen..? :bigeyes:

Hur som helst! Gick upp trött som vanligt kl 7 imorse, gjorde mig iordning och käkade frukost. Första gången på länge som jag faktiskt tog mig tid att äta frukost innan skolan, inte okej alltså! Måste börja skärpa mig. Sen fick jag skjuts till skolan utav Magnus och så började jag skoldagen 8.20. :)

Idag är planerna enkla, jag slutar skolan kl 14 och ska ta bussen hem direkt. Ska rida en kort sväng med Placan och så ska jag eventuellt åka till Gränna på kvällen, men det är inte helt spikat. Får se om jag orkar eller inte! ;) Vad har ni för planer idag?



Kommentarer
Postat av: Viktoria - Smyckesshop

okej :D jag ligger i sängen och svarar på kommentarer, ska snart gå upp och äta frukost tänkte jag :)

2011-03-30 @ 09:05:19
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Josefine

JAAA! Det är precis det jag ska göra! :D

Smyckerna kommer bli moderna, snygga och massa ^^ Man får komma medtips och allting kommer vara jättebilligt! :D SUPERBRA JU! :D

Se till att du inte missar det ;)



Btw! Har haft mycket för mig senaste veckorna.. Med plugg och liknande. Men går det paxa dig nästa onsdag..? <3

2011-03-30 @ 09:59:02
URL: http://massvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback