fixat med garderoben..

Hello!

Är fortfarande inte riktigt färdig, men jag har gått igenom nästan alla kläder och har bara lite kvar att fixa. Har ändrat om i hela garderoben och flyttat om en hel del, känner mig grymt duktig! :D Ni får se resultat senare.. ;)

Har även sytt lite, eftersom att en klänning hade gått sönder i en söm och en annan klänning hade för stora axelband så jag kortade upp dom. Cred till mig! ;) Men nu ska jag fortsätta med allting så att jag blir klar någon gång, hela mitt rum ser ut som ett bombnedslag utav alla hyllor och kläder som ligger överallt..

Mina klänningar, det är 32st! Dock ligger några i tvätten..

Kommentarer
Postat av: Linnea

haft en fin måndag? :)

2011-03-07 @ 16:46:53
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback