är helt slut idag..

Godmorgon! :)

Hoppas att ni är piggare än vad jag är idag, haha.. Jag är helt slutkörd i hela kroppen. Precis som att jag körde ett hårt träningspass på gymmet igår och sov två timmar inatt, så trött är jag just nu. :(

Annars sov jag ganska bra inatt, hade dock velat sova tre timmar till haha. ;) Men det är väl nästan alltid så när man ska till skolan/jobbet på morgonen, eller hur? ;) Gick upp kl 7 och sminkade mig, klädde på mig och gick till bussen. På bussen så läste jag i min bok som jag fått utav min svenskalärare och den ska vara utläst imorgon, fifan vad bra den är! Jag hade nog seriöst missat min hållplats om det inte hade varit för att bussen hade hoppat till så att jag var tvungen att lossa blicken ifrån boken. Berättar om boken i ett annat inlägg sen! :)

Kom till skolan nyss och håller på med ett projekt som jag inte fattar ett skit av, plus att jag inte fattar det programmet som vi ska använda.. Får be om hjälp utav Magnus för han är ju datateknikerN nummer 1! ;)

Jag just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie andersson

Hejsan :)

händer idag då?

2011-03-29 @ 09:20:20
URL: http://pinochhio.blogg.se/
Postat av: Mirre

Fin blogg du har :)

2011-03-29 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback