i onsdags!

I onsdags så var jag med Jossan hela dagen! Eller ja, efter skolan då. ;) Vi låg och solade ute vid en park som ligger precis där hon bor. Robin, Rafael och Molly kom även och joinade oss.

Efter att solen gått ner så drog vi hem till Jossan och bytte om, sen gick vi hem till Robin för att lämna av våra saker och sedan för att gå en långpromenad till Ica Maxi, och sen tillbaka till Robin.

Väl där så hände typ ingenting, satt och tjurade utav en massa anledningar (privata...) som jag pratade en massa om med Jossan, TACK för att du finns hjärtat! :love: Sen skulle de laga pizza men jag hann inte med det för att jag skulle möta upp min pojkvän, åka hem och sova hos honom.

Tack alla för en härlig dag! Även om det var lite patetiska saker med i slutet..!


Jag med våran Picknick-korg!


snyggiiiing


kaffiiii


Rövbin


Molly, Rafael, Robin och Jossan! :D


Värmes oss under filtar :)


Otroligt vackert!


Kommentarer
Postat av: josefine s

ASFIN DAG! Och du vet att du altid kan snacka med mig om allt <3 (kände mig lite som din mamma där -.-) Men finns alltid alltid här <3

2011-06-04 @ 11:07:21
URL: http://massvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback