DAMDAMDAM *trumvirvel*

Jaha, nu ska vi se.. ;) Det var ingen som hade helt rätt! Dock var det Evelina och Emma som gissade rätt på att jag hade "färgat håret". ;) Den enda som faktiskt hade 110% rätt var IAN, Andrés lillebror! Han skrev på facebook "erkänn att du har blivit brunett? :P" Och det är ju precis det jag har blivit! Eller ah, blandning mellan mörkblond och ljusbrunt. Kan inte riktigt bestämma mig.. Huvudsaken är att det är MYCKET mörkare än min naturliga färg! ;)

Och för er läsare som inte vet! Så är jag naturligt blond (som jag är på headerbilden + profilbilden) och jag har ALDRIG färgat mitt hår! Jag har bara blekt det två gånger så att det har blivit liiiite blondare, så detta är första gången som är jag mörkhårig! Big times för mig :D

Och jag får ju inte glömma bort och tacka sötnosen Marre som hjälpte mig! :D


Hårfärgen som jag använde! Det står "mörkblond" på.. ;)


Under tiden!


Efter, när det var blött


När det var färdigt och torrt!


Några timmar efter
.
VAD TYCKER NI DÅ? :D Sådär/grymt bra/grymt dåligt? ;) det kommer komma bättre bilder...!!

ForHair.se


Kommentarer
Postat av: Mie Hellberg

Skitsnyggt!! Men å andra sidan så klär ju allt en skönhet!!!! ;) Kram på dig!!

2011-06-17 @ 20:50:50
URL: http://krokodilvirrpannan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback