take me back to..

Jag kom att tänka på en viss person, om hur j*vla mycket vi har gått igenom, och att vi nu idag kan säga hej och le mot varandra. Det tycker jag är rätt sjukt. Och när jag väl tänkte på den personen, så kom jag även att tänka på sommaren 2009, som var våran sommar. Det var hon och jag mot världen, OMG jag skojjar inte. Shiet vilka bus vi hittade på och vilka händelser vi fick se och gå igenom tillsammans. Vi var oslagbara på den tiden!

Och då kom jag även att tänka på ett foto, som jag hade sparat. Så jag började rota i min garderob, i en låda som jag har sparat en massa gamla foton, minnen osv som jag inte vill slänga. Så hittade jag fotot, studerade det en stund. Tog ett kort på det och bestämde mig för att jag bryr mig inte om den personen tar illa upp utav detta. Så jag gör det iallafall!



Okej, detta bjuder jag på. Men sommaren 2009, det var den sommaren som förändrade HELA mitt liv, som formade mig till den jag är idag. Som fick mig att uppleva saker som jag fan i mig aldrig kommer glömma. Den sommaren fick mig att leva. Och tro mig, jag fick verkligen veta att jag levde, hahaha guuud! Sofie och Thess, gamla goa tider!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad härlig bild!=) Ni umgås inte längre eller?

2011-01-16 @ 16:17:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

haha du verkar iaf inte ha tråkigt på bilden:DD

2011-01-16 @ 17:34:14
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: tacktack! :)

2011-01-16 @ 17:37:15
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: hedda

2009 förändrade mitt också!!

ja visst e hon :D

2011-01-16 @ 19:47:28
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jenny berättade att du hade skrivit ett inlägg om mig så jag var bara tvungen att titta :) och ja du thess jag säger då de. Kan inte göra annat än att hålla med!:D den sommaren var verkligen rolig alltså, och helt sjuk. En sommar man verkligen aldrig glömmer som förändrade båda våra liv. Minnen för livet som man aldrig kommer glömma!! Tycker det är tråkigt att det blev som det blev men roligt att vi i alla fall kan hälsa osv. Och jag tänkeR inte ljuga och säga att jag inte saknar det för det gör jag!:) nu är det upp till dig om du väljer att svara och vart du gör det isf :) hihi. Och tack för alla minnen :D helt underbara! Haha.

2011-01-20 @ 09:51:17
Postat av: Timkaisa

Excellent site.

2012-07-09 @ 08:54:09
URL: http://timkaisa.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback