solat och käkat i stan!

Hello sötnosar, nu är jag hemma igen..!

Sorry för att jag inte skrev innan jag drog, men direkt efter att vi hade slutat vid 14.10 så tog jag och Jossan bussen ner till Huskvarna och gick till vårat favoritsolarium, Bronze!
Dock så var alla solarium upptagna, så vi fick vänta i ca 20 min innan vi fick börja sola. Vi solade varsin 18-minutare, eftersom att det är så sjukt bra på det där så blir resultatet suuuperbra på bara en gång! Så vi blev superbruna och snygga.. ;)

Efter att vi hade solat klart så tog vi bussen till Jönköping och gick till Bookia där jag köpte en ny almanacka, äntligen! :P Ni får se den senare, ska fixa en liten sak på den först bara..! ;) Efter att vi hade gjort det så gick vi till donken och käkade, för vi båda var utsvultna och inte ätit sen frukost.. hehe..

Och sen sa jag hejdå till min kära vän och tog bussen hem till mig! Vad har ni gjort efter skolan nu i eftermiddagen då? ;)


Jossan bjuder..! ;) Medans vi väntade på att få sola!


Efter jag solat..!

Kommentarer
Postat av: lisa

jaa det är bra med mig :) själv?

2011-01-14 @ 18:45:01
URL: http://lisaturk.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Haha, tror ingen inte håller med ;) Själv har jag slutat sola :D hört att de ökar cancer risken med 30 % sååå aldrig mer :D haha

2011-01-14 @ 18:50:16
URL: http://ekfeldt.blogg.se/
Postat av: Oda

Jeg tror ikke på at det er så mye større sjangse for å få kreft ved bruk av sol. Alle har en mulighet for å få det uansett!



Jag tror inte att det är så mycket större chans att få cancer med hjälp av solen. Alla har en chans att få det ändå!

2011-01-15 @ 10:11:38
URL: http://odahaugn.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback