sjuk dröm + megafrukost!

Godmorgon på er! :P

Inatt drömde jag en riktigt sjuk dröm! Jag drömde om ett EX och om min pojkvän. Jag och min pojkvän hade bråkat väldigt mycket under en tid och då sa våran terapeut att vi skulle ha en "paus" på en vecka och dejta andra under tiden. Och då träffade jag mitt EX Kalle och så insåg jag att jag inte älskade någon annan än min pojkvän. Så jag träffade bara mitt EX en gång och sen låg jag hemma i fosterställning resten utav veckan tills vi skulle gå tillbaka till våran terapeut. Då visade det sig att min pojkvän också bara hade legat hemma och saknat mig. Och efter det så slutade vi bråka, haha! :P Sjuk dröm ändå..!

Haha.. Så när jag vaknade så fixade jag frukost åt mig och min pojkvän! Det blev stekt ägg, räkröra och varm oboy! Mums! :P Nu ska vi hoppa in i duschen, hörs strax igen!


Min glamourösa frukost!

Kommentarer
Postat av: `Wilma

Jadå, De e bara fint;)

Vad händer sen idag dåe?

2011-01-03 @ 11:58:10
URL: http://wwilmas.blogg.se/
Postat av: Wilma

SV; Jaoww..

Okej, Roligt;)Ska nog snart fara till andra matchen sedan blire duscha o fixa mej, Sen kompisar tror ja;)

2011-01-03 @ 12:12:29
URL: http://wwilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback