rensat bland mitt smink!

*pyh* Nu är jag klar..! ;)

Skrev ju innan att jag skulle fixa i mitt rum, och jag blev klar för ungefär 20 min sen. Fyf*n vilken jobb det var..! :( Först så tömde jag ALLA mina lådor i byrån och la det på sängen, sorterade upp allt och la i olika "korgar" och så la jag i alla "korgar" i byrån igen. Det var jobbigt..! :(

Sen så la jag ALLA mina skor på golvet, och sorterade upp vilka som skulle in i garderoben och vilka som skulle stå i bokhyllan. (har typ 30 par skor.. hehe ;)) Sen efter det så satt jag och skruvade upp en (vet inte vad det kallas?) och la i olika saker i de olika "lådorna". Typ armband i en, ringar i en, örhängen i en osv. :) Sen rensade jag bland allt mitt smink och krämer, osv. La i de i olika "korgar" och seen blev jag klar. :D Tog typ 2,5 timmar..? :O

Före:



Efter:



Club4Beauty.se


Kommentarer
Postat av: Alexandra

skönt med rensning :)

2011-01-29 @ 20:26:11
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback