mycket inspiration ;)

Godmorgon! ♥

Har ni sovit gott inatt sötnosar? :P Jag sov jättegott bredvid min älskling. :P Saknade honom jätte mycket igår, vet inte riktigt varför, men det är väl så ibland helt enkelt. Brukar ni sakna eran pojk/flickvän när ni inte är med varandra?

Jag vaknade iallafall kl 11 utav att min pojkvän satt upp i sängen, jag trodde först att jag drömde så jag tog hans arm och kramade om den, och då började han prata med mig och då vaknade jag till, haha. Sen gjorde vi nudlar till frukost, och sen satte jag mig vid mn dator för att blogga. ;)

Idag ska jag blogga mycket btw! Om olika tips, smink och kläder.. Ni gav mig mycket inspiration igår, tack mina underbara läsare! ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv. Vad kul att du gillade det:D tack! Du får ha det bäst söte:)

2011-01-07 @ 12:28:21
URL: http://neahenglund.blogg.se/
Postat av: kerstin

ja :) följ gärna min blogg om du har lust ! :)

2011-01-07 @ 12:47:42
URL: http://kerstinisakssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: aa fast vi är tvåäggs tvillingar så vi är nästan helt olika :)

2011-01-07 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback