missade bussen..

Godmorgon! Missade bussen precis..

Vaknade och gick upp och sminkade mig kl 8, sen gjorde min älskling kaffe så vi åt frukost tillsammans och drack kaffe. Mys! Dock så blev klockan lite väl mycket, så jag var tvungen att klä på mig skitsnabbt, sen fick vi springa till bussen, men vi missade den precis.. Åååh! :( Missar min sista Administration lektion! :(

Aja,
det finns ingenting att göra åt den saken. Så vi gick helt enkelt hem till mig igen och så startade jag min dator och väntar in nästa buss.

Har ni sovit gott och haft en bra morgon förresten..?

Dagens facelook



Playman.se


Kommentarer
Postat av: josephine

Allt bra idag ? :) kram

2011-01-21 @ 10:10:21
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback