idag är det fredag!

Hehe, sorry för mitt inlägg förut..! :| Jag var bara väldigt upprörd över min dataladdare..! ;( Men nu har jag fått tillbaka den! :D Som tur var så kom min klasskompis till skolan, och han hade min laddare i sitt skåp som tur var..! Trodde jag skulle få panik ett tag alltså.. :(

Idag är det iallafall fredag! :D Och mina planer är rätt enkla, men ändå! Jag ska såklart ha skola, slutar kl 14 och då ska jag åka upp till Marres skola och träffa henne en liten stund! :) Sen ska jag iväg till min kusin och klippa mig tillsammans med Pernilla, äntligen! :) Har inte klippt mig sen jag började gymnasiet, typ i september tror jag det var..? Oj! Det är verkligen på tiden nu. ;)
Efter att jag har klippt mig så ska jag möta upp min pojkvän, och antingen så ska vi hem till Marre en stund, som är ensam hemma. :) Isf ska vi ha en liten "dubbel-dejt" med Marre, hennes pojkvän, jag och min pojkvän. Mysigt! :D Men det beror förstås på om min pojkvän vill.. hehe. ;)

Vad har ni för planer för eran fredag? :D

Dagens facelook, håret är utsläppt och naturligt. Dock har jag luggen uppsatt..

Fashionize.se


Kommentarer
Postat av: Romina

Riktigt så kallt var det inte, men det är kallt min lälgenhet=( längtar efter sommaren så blir det lite varmare=)

2011-01-28 @ 12:02:00
URL: http://romiinap.se
Postat av: Pania

sv; haha nää, ser ut som ett par spindlar, haha :P

2011-01-28 @ 12:29:28
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback