hur lågt kan folk gå?

Usch, jag läste precis att skåderspelerskan Mila Kunis fick börja banta och träna som aldrig förr för att kunna få spela rollen som en balettdansös i "Black Swan".

Jag tycker det är sjukt att folk går med på att sätta sitt "liv på spel" för en filmroll..? Alltså, det hade väl varit en annan sak om hon var tjock. Men nu var hon inte det, hon var liksom redan smal. Ändå så var hon inte "tillräckligt smal". Och att hon gick med på det, för lite pengar och publicitet är ju ännu sjukare. Jag skulle aldrig sätta något sådant före min egen hälsa, även om jag behövde pengarna.

"Det var bland det svåraste jag gjort, säger den 160 centimeter långa skådespelerskan och förklarar att hennes vikt under inspelningen var 43 kilo. Jag gick ner 9 kilo, jag var bara skelett. " Sa skåderspelerskan Mila Kunis i en intervju.

Ni kan läsa mer om det HÄR.

Skulle ni kunna göra något sådant, om någon erbjöd er en filmroll..?


Bild lånad från msn.se

Kommentarer
Postat av: beccaa

sv; nej det är vi inte, vi är bara bra kompisar. ;) vet inte faktiskt hur vi kan vara så bra kompisar, as knasigt är det (a) men det är ingenting annat än vänner :) sov på andra sidan sängen med ett eget täcke hahaha! ;)

2011-01-12 @ 13:11:00
URL: http://rebeccaleicht.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine Svärd

Tror ärligt talat att jag hade gjort det. Fatta pengarna.. Eller vet inte... Men jag tror fan de :p

2011-01-12 @ 13:18:34
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror nog också jag hade gjort de.. om det var något jag ville liksom. dock har jag vägt 39 så jag har redan vart jättesmal, skulle va jobbigt att gå tillbaka försej..

2011-01-12 @ 13:45:56
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Lina

ku´l att du skriver "inte som alla andra" på din header men du är precis som alla andra när du skriver, vad du fotar och massa andra. alla kända bloggerskor har exakt samma sak! du är rolig du!

2011-01-12 @ 13:52:34
Postat av: hedda

visst är den :) lyssnar mkt på den :D

2011-01-12 @ 18:31:10
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Dem får ju endå mycket pengar och publicitet för en roll (om den är stor), och konkurensen är HÅRD inom filmbranchen, så man kan endå förstå skådespelarna. Fast det är sjukt, de håller jag med om! Men det är ju samma med modeller, och vafan, till och med artister tvingas ju banta eller träna nu för tiden. Vad hände med att talangen var det viktigaste liksom?

2011-01-12 @ 23:10:16
URL: http://theresesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback